Avon globalna kampanja #IsolatedNotAlone

Avon globalna kampanja #IsolatedNotAlone

Sharing is caring!

Kompanija Avon pokrenula je kampanju na globalnom nivou tokom vanrednog stanja, kako bi dodatno podržala organizacije koje se bore za smanjenje nasilja nad ženama, podigla svijest o ovom važnom pitanju i ohrabrila žene da prijave nasilje.

U sklopu Avonove #IsolatedNotAlone kampanje, lansiran je hitni grant program u cilju brze reakcije na globalni porast slučajeva nasilja u porodici tokom izolacije uzrokovane korona virusom. Uz pomoć ovih sredstava preko 250.000 osoba širom svijeta koje se suočavaju s nasiljem u porodici primiće pomoć. U okviru najavljene donacije podršku će dobiti organizacije iz 37 zemalja svijeta, uključujući i Fondaciju lokalne demokratije.

“Dodijeljena sredstva će pomoći u promicanju i zaštiti prava ranjivih i marginaliziranih grupa žena za vrijeme i nakon pandemije i omogućiti ženama pristup njihovim pravima na zaštitu od nasilja u porodici pružanjem: psihoterapijske podrške i rehabilitacije za osnaživanje žrtava nasilja nad ženama, kao i pristup zakonu i sudskom sistemu radi ostvarivanja prava na zdravstvenu, socijalnu i pravnu zaštitu”, istaknula je Jasmina Mujezinović, direktorica Fondacije Lokalne Demokratije, zahvaljujući se “kompaniji Avon i Avon Fondaciji za žene što su u ovim teškim trenucima prepoznali potrebu da se dodatno podrze i pruži ruka podrške osobama koje se suočavaju s nasiljem u porodici.”


Zajedno sa drugim brendovima Natura & Co grupe – Aesop, The Body Shop i Natura, Avon je objavio i otvoreno pismo svjetskim Vladama, pozivajući rukovodstvo svih zemalja u kojima posluje, da pitanje zaštite žena od nasilja stavi u fokus javnosti i dodatno podrži organizacije koje se bave ovim problemom.